Sidevisninger i alt

tirsdag den 10. januar 2012


Tossen her behøver jeg ikke at genere i dag .
Det klarer han udmærket selv.

************************




Nå så pyt da . bare lidt.


Har man ikke tit hørt om folk som skyder sig selv i foden
Nu forstår jeg det bedre.



Dette her er ikke nogen joke, billedet er ikke herfra. men ikke ret langt fra
Hvor vi bor. Er der virkelig nogen som lever i en Garage
Om dagen hygger de sig, og der er seng bord og stole, selv et lille køkken
Og om natten bliver bilen kørt ind. og så er det TV tid.
Nu kan man jo ikke sådan bare stille sig op og glo, men i forbifarten
kan man se meget. hvis man sætter farten ned. jeg har tænk på at spørge,
 om jeg må tage et par billeder.. Men noget afholder mig fra det.

************************ 

*********************************



Der er nok ikke meget løgn i det-

1 kommentar:

  1. pistolen kunne være smart som vandhane
    den har den rette facon

    da jeg så billedet af Volvoen i dagligstuen kom jeg straks i tanke om den gamle krimiserie Vegas
    hvor Dan Tanna kører den røde flyder indendørs

    læs selv mere her


    http://www.tv-nostalgie.de/sound/vegas.htm
    Am meisten hat sich mir sicher die Garage im Haus eingeprägt - Dan Tanna fuhr mit seinem roten Sportwagen direkt in das Haus, in dem er wohnte - oder wohnte er in einer Garage? Jedenfalls war ich fasziniert.

    SvarSlet