Sidevisninger i alt

søndag den 15. januar 2012

Davs davs . så begynder det at køre igen, som nogle ved, har jeg ligget lidt underdrejet i et stykke tid.dvs. uden internet. næsten. men jeg er skiftet til min gamle udbyder igen, så nu skulle det køre.



Jeg havde tænkt på at prøvet denne metode. 
hva faen det kunne vel ikke blive værre..





Da jeg slagtede den gamle putter, foregik det nogenlunde sådan




Og så kom vores første ud af skabet igen.. flot var den. men nej..




Eller skulle man ansætte sådan en lille sød dame til at tage sig af det.
Det er jo hyggeligt.



Man kunne jo også bruge de lange vinteraftener, til at finde ud af.
Hvor man grannåle der er på sådan en green fra Juletræet..
Men den gik heller ikke, først har vi ikke noget Juletræ.

Og dernæst heller ikke nogen lange vinteraftener..



Nå men alt flasker sig som de siger på Carlsberg.
Solen gik ned i går.
og det gør den nok også i aften.

GO- Søndag til alle.


3 kommentarer:

  1. somme tider forbander jeg internettet ned i helvede, men hvis forbindelsen ryger et par dage
    savner man det alligevel

    SvarSlet
  2. Cruiser og Karsten ...

    Kan I huske dengang man fik adgang til Internettet via MODEM ? *GYS*

    SvarSlet
  3. kenny

    ja, det var tider, dinge ling, hyl hyl og blip båt

    man havde rigelig tid til at sætte vand over til kaffe, i dag har jeg lyslederkabel
    med 50/50 mb, der er forbindelse næsten før jeg får trykket START

    SvarSlet