Sidevisninger i alt

mandag den 23. januar 2012

Kamera og Afrikatur


Flere gamle Kameraer,, der kom jo efterhånden lidt flere penge 
til huse, og sådan noget lort skal jo bruges. Så det blev til Dette Refleks
kamera.. Og det var noget der kunne noget.
Det var jo nyt i Danmark, så det var spændende.




Jeg købte dette Objektiv til det, frontlinsen var 10cm i diameter, 
det fortæller lidt om størrelsen.
Det var det første eksisterende Zoomlinse. Men for faen da en kvalitet,
Begge dele var tunge som et ondt år.



Det var det perfekte kamera til Afrika.
når man skal fotografere Dyr.. skal man have zoom linse. ellers er det svært
Man kan ikke komme tæt på. og er man langt fra dem , er de væk.
Sådan en Elefant gemmer sig på nul og en prut.






Jeg fandt da også løver.. det gør man ved at se op på Himlen.
Hvor der flyver Ørne og andre Rovfugle rundt. er der kadavere.
Og der er Løverne..
I dag fatter jeg ikke at jeg turde. Vi var væk fra vejen.
Kører man galt, eller bare punkterer.
Så er der sgu meldt Løvemad..
Men her var jeg tæt på, det er karmen på bilen i kan se.




Her sidder jeg og ser ud over Karen Blixsens Farmland.






Der var selvfølgelig også andre motiver.
Her var jeg også tæt på.
Men tag ikke fejl. de kan være skide farlige. hæhæ



Ingen kommentarer:

Send en kommentar