Sidevisninger i alt

torsdag den 19. januar 2012


Mit første Kamera som ung elev.. --Agfa Isolette l. 
Det var nu et godt kamera. 6+6 skarpe billeder.
Næsten bedre en det man laver i dag.



Mit næste var også et AGFA.. Isolette ll, 
denne gang med afstandsmåler. det var fandme smart.
Jeg var stadigvæk elev, og vi snakker 50erne



Mange steder i USA. ser her sådan ud.
Bilerne ligger eller står og flyder overalt.



Der er mange penge i dem, og arbejde. hvis
man kunne få fat i dem




Dette er en form for Hoved-pinepiller, og de
virker på den ene eller den anden måde..
Altså enten får du hovedpine, eller også forsvinder den.
Hurtigt.




Helt ærligt, jeg sagde til hende, at jeg havde tabt
min kuglepen..
tænk engang hun troede mig ikke. ????



Nå men i morgen har jeg ikke tid, jeg har håndværker på besøg.
Og jeg er nødt til at holde et godt øje med hende..
I forstår sikkert.


3 kommentarer:

  1. Digitalkameraet er smart og hurtigt, men de bedste billeder jeg har taget er foretaget med et Pentax P30 kamera på gammeldags filmstrimmel.

    Ærgerligt der er så koldt herhjemme, vi får aldrig håndværkere med den firmabeklædning

    SvarSlet
  2. Ja man har visse fordel ved at bo i varmen hæhæhæ

    SvarSlet