Sidevisninger i alt

søndag den 8. januar 2012


Ja det er da muligt. Nu bor jeg i det spanske, og kan sige at Spansk er fandme 
svært at lære. Deres Grammatik er helt tosset i forhold til Dansk og Engelsk.
Spanierne bruger dobbelt så mange ord som os andre, for at sige det samme.

Og så skal Helle ikke blande sig i hvem vi skal Mobbe.

Når man ser ud, og opfører sig som Villy gør, så ber man sgu selv om det.

Jeg ved ikke hvor han har sine Engelsk-kundskaber fra.
men for at slå fast. så bruges ordet bewonder ikke mere. og har ikke været
brugt i mange år, af Englændere.
Og da slet ikke i Amerika, Det hedder sig at i Amerika taler man Engelsk,
Gu gør de ej, de taler en version af Engelsk.. Jeg har arbejdet for Amerikanerne i 9 år.
Og det er et meget anderledes sprog de taler..
Det burde det fjols da vide.
Men hvad ved han ?????????????
bliv hjemme og pas dit Parti.







Det her er så en helt anden sag.. og den stinker ad H-til
Tag lige og Tøm Sandholm-lejren for Islamiske Nasserøve
Og diverse Kriminelle
Før i begynder på en mand som kan klare sig selv økonomisk.
han er ikke i Danmark for at tigge om noget.



Det var så enden på den sag.



Jeg hørte om en der havde fået sig en Muse-Arm
Dette her kan jeg anbefale. har selv prøvet det, og det virker på Mus-kulatoren
Man kan sidde der og arbejde, og samtidig massere armen på den Skumrulle.



Dagens Kavalergang. Det er jo Top-moderne

1 kommentar:

  1. jeg kan ikke lægge billeder ind her
    tjek derfor mit indlæg
    det er sådan en musemåtte du skal have
    http://karsten-m72.blogspot.com/2012/01/musematte-til-den-aktive-blogger.html

    SvarSlet