Sidevisninger i alt

søndag den 22. januar 2012

Gamle Kameraer og sjov.

Flere Kameraer -- 6+6 er et godt stort negativ.. men der er ikke meget der er firkantet i verden,
det er højt eller bredt, langt -- og så er der kun 12 billeder på en rulle.


Så nu skiftede jeg til denne - Agfa Solinette. så nu havde jeg ligesom andre også 36 bill. på en film.



Men stadigvæk var det ikke nok til min læreløn.



Som udlært, kom der lidt flere penge i kassen. kr.450.00
Som 1st års medhjælper.. det var mange penge i 1954.

Denne Kodak Retina kostede en md.løn.
senere købte jeg en Stereo forsats. det var op i tiden dengang
Så nu kunne jeg tage 3D billeder.. skidesmart.
Jeg har det endnu, bare for nostalgiens skyld.



Sådan ser et 3D lysbillede ud, set i en dertil betragter,
er det meget interessant.
Det er fra New York, med WTC i baggrunden.
Og mig i forgrunden..



Hvad mener i, kællingen bruger lige så meget på Lejede Fly.
Som Lars brugte på et helt år.

Det er en dyr Dame..



Hvordan kan være sådan tyksak bekendt som Minister.
Kan hun overhovedet komme ind i sin Rygekabine.



Sikken en Camping-ferie, afslappende

Det må være alletiders at prøve.



Og så skal vi lige have dagens sjofert.
Måske man skulle prøve at klæde sig ud. hæhæhæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar