Sidevisninger i alt

søndag den 1. januar 2012

Davs alle - endelig kom jeg på igen.. ----- nej det var ikke på VIV. men bloggen.
Jeg tror efterhånden at de fleste har forstået at jeg har haft, og stadig har internet problemer..


Hernede på Gran Canaria, er det den mørke middelalder. hvad det angår. 
men lige nu kører den med, med hele   --- 120 kb. er det ikke fantastisk. så kom ikke og sig at jeg ikke er tålmodig..


TV.2 er nu lukket. altså deres blog.. Og nogle har fundet vej til mig her, gamle venner, jeg håber der kommer flere.


Men rigtig hjertelig Velkomme til jer...



Allerførst fik vi aflivet Julemanden, han er fandme også dyr i drift.




Og så kom Nytåret ind med 4 toget. Kan i huske den gang der var tog til,
Og som kom til tiden. ??????


Nytårsmorgen, da ægget kom på bordet , var jeg sgu lidt i tvivl om hvad jeg havde lavet
natten før.. Var mor nu Sur. eller ???????


*******************************

Dagens alvor.. hør nu efter for fanden da..
Gør som Angela siger.

Og bagefter gør du som vi siger.

Skrup ad helvede til.





Så er der lige ham her .. han tror han er smart.
Nej han er for åbenmundet, men kan det undre nogen
se på hans navn

.



Det var så -ENDEN - på det år.
Og som alt jo efterhånden er i denne verden.
er dette billede også fup.
For det er nemlig en med håndtag.
Jeg nænner ikke at sætte næste billede på.

Godt Nytår.
***********************************************************************************

Ingen kommentarer:

Send en kommentar