Sidevisninger i alt

mandag den 2. januar 2012


Altså når hendes egne ikke fatter en skid, hvorfor skulle vi andre så.
Nu har jeg også læst hendes Tale, og glad for at jeg ikke også måtte lægge øre til.
For det første sagde hun jo ikke noget som vi ikke alle ved.
Hendes familie rager mig.
Hår og Tøjfarve ligner en vis Margrethe, og jeg tror sgu også, at taleskriveren er den samme
Ingemann viser det jo så nydeligt.
Hvad laver den kone på den ministertaburet..
Hun er konstant nr. 2-3
Hun får ikke en skid at skulle have sagt i EU. det ved vi allerede, der bliver hun sat uden for døren, når vigtige sager skal afgøres - hir hir.
En ting er cementeret, hun er ikke med til at hjælpe.
Betal så den skat du skylder.
Hun har også slået fast. at det lønner sig at snyde i skat.



Nej det er sikkert og vist. de skal nok forstå at rage til sig.. Jeg ønsker kun at de ryger ud inden året er gået.. så får de ikke den pension de håber på, og stiler efter.



Mon ikke jeg forstår den knægt.



Find 10 fejl -- nej 9.
Den 10ènde er at hun ikke er her hos mig
Sig ikke noget til VIV.




Når Helle er færdig med sit spareprogram. som selvfølgelig ikke gælder hende og ham udenlands-et eller andet. så ser alle fremtidige danske biler sådan her ud. O luksus.



Dette her husker jeg ikke fra mine Natur-historietimer, vi var da ellers også i skoven.

2 kommentarer:

  1. Ole Sohn var ikke med til nytårstaffel hos Dronningen, han har måske taget juleferie for at
    deltage i Kim Jung Il's begravelse i Nord Korea

    SvarSlet
  2. Et er en tale og at konkludere, noget andet er hvad man sammenligner eller holder den op i mod med -

    Er det forventninger, løfter, politisk kulør, er det tidligere års taler ..... tja ;O) ;P

    Og nu er det et frit land vi lever i - så påklædningen må hun selv om - blå sender nogle bestemte signaler også i fortolkning - Men som Socialdemokrat havde det været hygsomt om hun havde en stor buket roser på bordet og valgt det røde look ..... så kunne der skrives om det side op og side ned .. der er nok ingen tvivl om at hun er bevidst om sin påklædning i den position hun er i.

    SvarSlet