Sidevisninger i alt

lørdag den 21. januar 2012

Det er Lørdag -- og mens i fryser røven i laser derhjemme, så har vi hernede på Gran C. 31.7 gr.
Så hvad med at komme afsted.. 
Hjemme led jeg ad helvede til om vinteren.. det gik lige i knoglerne. og det måtte jeg tage noget for.
men her er det anderledes.. Vi føler os meget heldige, at vi har kunnet gøre dette. At Flytte.
Politikerleden er næsten også forsvundet. også kun næsten.




Tænk at være så dum. 



Nå så fandt hun ud af at det ikke var så heldigt
at været i bås med ham Sutteren her.


Det kan de også ligeså godt sige højt.

Vi ved jo alle sammen at de er rendt fra alt..
Utroligt at befolkningen hjemme, finder sig i dem
Det er kun i Danmark det kan foregå, 
Uden Ballade.. på Gaderne



Det tror da fanden med det udseende..og så at være SFèr

Men nu kommer jeg i tanke om, at vi mangler en ny Closet-børste..
Med det hår egner hun sig fint. Uden aktivering.



Kom så i gang Fido. 
Jeg skal have noget at skrive om i morgen



Forøvrigt, min Niece er her endnu..

Nej Martin, du kan godt glemme det. hæhæhæ





5 kommentarer:

  1. Yo Cruiser ...

    "S sletter den politik man gik til valg på" ...

    Ganske uforståeligt ... OG DOG ... De VIDSTE jo at det var totalt uladsiggørligt, men de VIDSTE jo også at rød stues tilhængere er så ypperst utopiske at de ville falde i fælden.

    Nu går det så ud over HELE befolkningen - ikke mindst de økonomiskt udfordrede.

    Det mest rystende er dog at se/læse/høre hvordan rød stues tilhængere endnu forsvarer den nye "regering (HOST)" ...

    "Vi har vundet slaget og tabt krigen - der er kun ofre tilbage - DANMARK's befolkning"

    Stay in the sun bro ;0)

    SvarSlet
  2. PS: Jeg er blevet lidt forelsket i din "niece" ... hvornår kommer hun hjem ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det varer lidt endnu -- VIV har ikke opdaget hende..og jeg skal nok holde kæft. hæhæhæ

      Slet
  3. jeg kan ikke glemme fæhovedet mh1961 der altid sagde "kom nu ind i kampen"
    jeg håber han har fortrudt sin stemme på de røde klaphatte der gør sig selv mere og mere til grin.

    SvarSlet
    Svar
    1. mh 1961 --- Kommer aldrig ind her, magen til stupid idiot, skal man lede længe efter..

      Jeg tror det var ham der fik mig smidt ud af tv.2 -- Og så lukkede de, så der blev han til grin.. Jeg tror nok at jeg har været borgelig . 3 gange hans alder..
      den der ler sidst. osv.. hæhæhæ

      Slet