Sidevisninger i alt

fredag den 6. januar 2012


Jeg nyder også når damerne ser på Udsalgsvinduer. kan man andet ?????



Mon ikke madammen skulle lave det "VI " om til et JEG.
For så vidt jeg ved har alle vi andre ikke en skid med EU at gøre 
Vi er her bare, til at betale, det gælder også mig her i syden.
*****************************





Altså dette her med at chatte på nettet.. pas nu på ikke.



Nu skal den skide Tagkat altså vækkes hæhæhæhæ


****************************


Helle kom op til Sct. Peter, bankede pænt på.

Sct. Peter lukkede op.
Davs sagde han, hvad kan jeg gøre for dig.

Helle kom med en eller anden dum undskyldning, Hun kan jo ikke andet.

Men fik fremstammet , jeg vil gerne ind her.

Nå vil du det sagde Sct Peter. Men her kommer man altså ikke bare ind. man skal gøre sig fortjent til det.
Men i dit tilfælde vil jeg gøre en undtagelse.
Du skal få lov til at vælge.
Så Helle fik lov til at komme ind, for at se sig om.

Og der blev sgu arbejdet så sveden sprang. Den fik ikke for lidt, med rengøring, grøftegravning. og jeg ved ikke hvad..5 min pause. med en bid brød og vand, og så i gang igen.

Det huede ikke rigtigt Helle.
Er det altid sådan her spurgte hun Sct. Peter.

Ja det er det da. Men nu kan du jo se hvordan der er nede hos min Kollega i helvede.

Helle kom ned til Djævelen. som råbte hej skatter kom ind til mig og nyd livet
Se her sagde han.
Og der var alle vennerne. de Morede sig rigtigt. lavede ikke en skid. drak som huller i jorden
Snød og bedrog hinanden.

Så helt klart Helle valgte at blive..
Det sagde hun så til Sct.Peter
Det er bare Ok. sagde Han du har valgt. så du bestemmer.

Men sådan gik det ikke.. Det var et helvede fra første dag.. af den virkelige slags.
Ingen sjov. ingen rejser , ingen druk. ingen fornøjelser. ingen løn for arbejdet.
bare knokle derud af betal her-- betal der. betale allevegne, intet blev tilbage.

Hun ringede op til Sct Peter. og spurgte hvad meningen var..

Nååå det sagde Sct Peter. det skal du ikke tage dig noget af.
Det var bare Valgløfter.








Hvordan kan nogen nænne. kun at give sådan en sød pige en lille bamse I julegave.

********************************

Ingen kommentarer:

Send en kommentar