Sidevisninger i alt

onsdag den 11. januar 2012

Det er en af de dage hvor jeg simpelthen ikke kan finde på noget lort at sige om -Camel-regeringen, det klarer de selv.

**********************

Jeg tror den svarer for sig selv.. arme knægt..




Det her er en af dem i den Lange kø. som Helle er efter..

Indtil nu, er det det eneste jeg er enig med hende i.




Dagens Kavalergang .. Har in noget at gør vrøvl over drenge. ???



Man må sige at USA. er sgu noget for sig selv. bøvs.


Personligt fortrækker jeg disse Sutteflasker. hæhæhæhæ



Jeg har lige fortalt min VIV at min Niece kommer på besøg..

Men jeg tror at jeg bliver nødt til at bede om hjælp
For at forklare dette her.




1 kommentar:

  1. Hej Cruiser ;0)

    Hæhæhæ ... Den T-Shirt med anden har jeg haft - 'fik den af min chef efter at have knoklet i 37 timer for at gøre et Arkitekt-projekt færdigt til deadline *G*

    Hils Bente ;0)

    SvarSlet