Sidevisninger i alt

onsdag den 8. februar 2012



Og hvad rager det os.
Nu er det altså Engelsk der er hovedsproget og ikke Tysk.
Men OK-- så smut dog syd for grænsen





Det her ligner sgu da Villy. hæhæhæ



Man er vel nysgerrig.





Det må vist siges at være rigtigt.

Jeg tror hun får Jobbet. 

Hun har jo visse fordele.



Davs Skatter.. Nøss







Endelig fandt jeg fejlen.

Der er vand i caburatoren. 




Huurraaae det er vinter.



Det ser da meget godt ud Ikk.

Utroligt --ingen af gutterne har fået øje på hende.


3 kommentarer:

  1. Egern og gode nødder hører sammen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det nemlig rigtigt karsten -- jeg samligner også mig selv med et egern, jeg elsker nødder. hæhæhæ

      Slet
  2. Bare villy ikke fyre af...

    Ich Bin Ein Berliner..."S"

    SvarSlet