Sidevisninger i alt

fredag den 3. februar 2012


Må man godt ønske at det varer længe ????




Og hvad med at spørge de mennesker der har købt sådan en.

Det kunne jo være at vi havde lidt erfaring

Men nej. man er vel klogere selv.





Jeg ser jo dette blive diskuteret diverse steder.
Så jeg må hellere komme med det sidste nye.
Det gider man jo ikke derhjemme.






Jeg spørger bare ,, hvor kan man finde på at sætte sådan en
Skulptur op.
Sikkert ikke på det Adelige Jomfru kloster.




Men betyder det noget når ModerNatur laver sine egne

Denne er tilsendt mig af en pæn Dame. Hun siger at hun plejer at gå ud
I skoven for at finde sine rødder.
Jeg tror sgu hun dvæler lidt længe over den.


Så sandt som det står.




Mig ???? . jeg skulle bare hen og se til ovnen
Og så var hun der bare.


2 kommentarer:

  1. Når enden er god, -er alting godt.

    Er det ikke sådan dit sidste billede gerne vil fortælle?

    God weekend dernede i det varme. Har du i øvrigt husket at indkøbe salt til fortovet, hvis nu det går hen og bliver glat?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu om dage bruger man Sukker -- frober -- det kan planterne bedre lide.

      ellers er det rigtigt. Jeg prøver at lade mine billed-serier ENDE godt.

      Det er ingen skam at være på Røven -- hvis den ser sådan ud. hæhæ

      Slet