Sidevisninger i alt

onsdag den 29. februar 2012


Hans smil siger at dagen startede godt
personligt havde jeg ikke haft tid til at glo på fotografen.



Det var fandme på tide at de kom i omdrejninger.
det kan jeg godt hygge mig over.




Og  - undskyld - men jeg raser også.
vi ser det også hernede. de skide cyklister,
er pisselige glade, bare de kan komme frem.

Jeg husker en tid hvor der var cykel-stier
dengang var der ingen problemer



Jamen det er jo klart..
Rød front er løbet tør for ammunition
og så angriber man alt hvad der er blåt.

De røde Abekatte, er til nar og grin, 
og de andre griner.



Man gør ingenting.
Her i det Spanske, kører alle nye trafikanter,
med skilte i bagruden , som siger at de er nybegyndere.
derefter, er der grænser for hvem der må køre 8o eller 100 km.
i de kommende år.
Så Danmark kan jo bare vende blikket udad. og se hvad man gør andre steder.
hvor svært kan det være.



Hurraaaeee så fik vi også mad i dag.




Dagen begyndte godt.
Og den fik også en god ENDE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar