Sidevisninger i alt

lørdag den 4. februar 2012

Hvorfor er jeg aldrig Heldig


Nu det her . feks.  Det er sgu aldrig hændt mig på vaskeriet
Hvorfor ???





Og når jeg tænker på hvor mange kilometre jeg har kørt
Dette er aldrig overgået mig..





Eller tænk at kunne få lov til at give denne dame
en hjælpende hånd.
Jeg var endda parat til en Lussing.



Og dette må siges at være et særsyn.
Men nej 
Heller ikke det kan man få lov til at opleve.



Jeg har rejst en del.
MEN HVOR FANDEN ER DET HOTEL.



Hvor synd -- Hun har tabt sin Bibel
Hvor ville jeg gerne hjælpe.



Kender i udtrykket.
At ligge med Røven i Vandskorpen.
Nu får det lige som betydning.

Go - Weekend

4 kommentarer:

  1. du har været de forkerte steder på de forkerte tidspunkter

    nogen siger lykken venter lige om hjørnet

    SvarSlet
  2. Kære Cruiser ...

    Hende blafferen samlede jeg op 5 'nutter efter billedet blev taget - 10 'nutter senere havde hun alt mit tøj OG min bil, så du er ikke gået glip af noget positivt :0(

    God Søndag og hils din kære Bente ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. hæhæhæ Kenny.

      Og du har kun Blå nosser.

      go-Søndag til jer.

      Slet
  3. Cruiser Hin Ondskabsfulde Oversøiske Orne ;0P

    Har du nogensinde prøvet at have "Blue Balls" ???

    En trunte tirrer én over en hel aften i byen for endelig (under dynen) at sige: "ikke iaften, jeg har "Russere på besøg" ..." ...

    Jeg fulgte hende til døren og dejsede om af smerte i klokkeværket ... smadrede hovedet i varmeapparatet så min Far kom styrtende, så mig i intet andet end fødselsdagskostume og underhylere, hvorfor han naturligvist spurgte: "HVORFOR STÅR DU I HOVEDDØREN KUN IFØRT UNDERTØJ ?" ...

    Jeg tror ikke på at han slugte den da jeg sagde: "Fik det lidt varmt og gik ned at trække lidt frisk luft ... og så gled jeg" ...

    ;0)

    PS: My "Balls" vil ALTID være "BLÅ" - "Nu sgal du ser ikke rode ikke skarlagen - de sgal være BLÅ" *GG*

    SvarSlet