Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. februar 2012


Der er nogen der mener at jeg er lidt for meget efter
Den Knaldrøde Pirat
Helle
Det tror da pokker sådan som de har svindlet sig til magten
og ydermere løjet om alt til dato
Men trøsten er at det ikke vare ved.
Forøvrigt hvis i husker, men det gør i nok ikke.
Så var jeg også, ligesom resten af Danmark
efter Ferie-Lene.
Men bare rolig hun skal nok komme tilbage.

Til gengæld er Karen Hækkerup endelig blevet populær
det var også på tide. og det hun kommer med her, er bare alletiders
Hvis det holder.



Miss Piggy her er i fuld gang med at gøre sig selv til grin.
Han mener selv at han er for klog til det han bliver sat til.
Hvorfor finder han sig så ikke et arbejde.

Hvis han får et job indenfor det han har læst til.
Kan vi tale om at han måske er udlært om 10-15 år
Heller ikke før, det tager tid , og erfaring, at blive udlært.
Indtil da . så gør din pligt fjols,
Tag det arbejde der bliver dig tilbudt.



OK så siger vi det.
Jeg er nok meget gammeldags.
Men hvor må jeg brække mig. ?????



Hvorfor skal det skrives på den måde.
Damen er i sin gode ret, det er hendes Sang.
Og det er der kontrakt på.

Bortset fra det, så anede jeg ikke at det var hendes Sang.
Og jeg har aldrig hørt hende synge den.



En Go dag på tanken.
nogen gange kan det godt betale sig at gå på arbejde.



hæhæhæhæhæ



Ja hvis hun vil have øjen-kontakt
Så skal hun da lukke blusen.

2 kommentarer:

  1. hvem fyrer uduelige politikere ?

    Karen Hækkerup kan sagtens udstede en fatwa
    mod en byrådspolitiker, hun sidder selv trygt og godt i sin egen stilling, uanset hvor meget lort hun og kollegerne i regeringen laver.

    Selvfølgelig skal kommunens socialudvalg tage anmeldelser om misbrug af børn alvorligt, spørgsmålet er bare hvor meget Karen Hækkerup selv ville have udrettet hvis hun sad med en Tønder eller Brønderslev sag ?

    Politiet har også været inde over flere af sagerne, og de har ikke haft beviser nok, det er heller ikke godt nok, vil Karen Hækkerup fyre
    politimestrene i de involverede kommuner ?

    Det er ikke så simpelt som det lyder, men skrigeskinken elsker at høre sig selv

    SvarSlet
  2. Ronaldo jeg har mere tillid til kvinden på dit sidste billed. Hun skaber tillid, ja hun gør så!


    Sender en hilsen her fra det kolde Berlin, hvor det er skøjte glat efter et natligt islag.

    mvh.
    frober ...

    SvarSlet