Sidevisninger i alt

fredag den 10. februar 2012

Gamle Biler


AMC. Concord V 8. en drøm at køre i



Dette er en Kopi, men af hvad, der stod intet på den. 
Den kører her på Øen, så jeg ser den nok igen.




Dette er en Opel Ascona, jeg købte for 7000.kr. bare for at have noget at køre
i de sidste md. jeg var hjemme. den havde også Automatgear,
Jeg solgte den til en kræmmer kolega , for samme pris.




Ford Edsel 1958 . en meget udskældt Bil, men min svoger i Canada
havde en uden problemer




Min Nuværende Pt Cruiser Limited.
Det er fandme en god bil, rummelig og meget hurtig.







Er man Canarier og blevet for gammel til et Kørekort.
Kan man købe sådan en her på knallert plader, man er da i tørvejr.
Den lyder som en 1 cyl. compressor.




Volvo B 18 -- kan i huske den
her fotograferet i Forum 1958




En drømmebil jeg aldrig fik. MG. F model
det fortæller den lidt skrå køler. 
Men smart.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar