Sidevisninger i alt

fredag den 24. februar 2012

Billige Biler


Den er sgu da smart. og så har alle råd til at køre i den.




Der er masser af billige biler i europa, også selv om du ikke har noget kørekort,

I søgemaskinen, jeg bruger crome, skriver du  Aixam.
så fremkommer en masse hjemmesider.
øverst til venstre lige over ordet bing.  der står billeder. tryk der.
og denne side kommer frem. og så er det bare om at vælge..
En Lille bil til under 100.ooo som må køres af alle, 
er da ikke til at kimse af.. men det er i Europa.
Danmark er jo en anden sag. der skal man nok få 
slagtet den ide. 
For i Danmark tænker man jo ikke..
det er ikke nødvendigt. det har i Helle og Villy til.




Dette er Grækenlands Økonomi
ikke vores ----- endnu. hæhæhæ




Dette er en Bil med en Heinkel motor, fremstillet i Roskilde
men ikke fin nok til at blive omtalt, når bladene fortæller
om hvad Danmark har formået, inden for Bilindustri
Men den er ægte nok. Karossen er lavet i Fiberglas. 
Jeg har selv set den. i Roskilde i 50 erne, 
og jeg har mere materiale om den.





Dette er godt nok den mindste Folkevogn jeg har set.
den er da sød




Dette er et nærportræt af Tagkatten.
han er fandme altid så nysgerrig. hæhæhæ



Den er go nok-- prøv den selv.
skide irriterende.




Se min nye Mis

nej det er ikke fr. jensen`s

og dog. hæhæhæhæ


2 kommentarer:

  1. gå væk kat, det er min plads

    SvarSlet
    Svar
    1. Stil op i kø tak.. fr.jensen har lige fået ny mis, og så er den kastreret, som noget helt nyt, ihvertfald hos fr,jensen. hæhæhæhæ

      Slet