Sidevisninger i alt

mandag den 13. februar 2012


Ja hvad har de ikke snydt med.. 
Og næsten 50% dumme danskere hoppede på. hæhæhæ



Hun har lige været på Udsalg
Der var ikke meget at hente..



Denne her faldt jeg lige over
Det gjorde sgu ondt i storetåen.
derfor kom den op som stærekasse
det vare da lidt før den går til.




Dejlig Dame hende MM.
Dette billede har ikke været offentlig-gjort før.
Gu ve hvor jeg så har det fra.


Idag har jeg bestemt mig for at blive indendørs..





Bare et dejlig billede.
Den ene har fire Ben
og den anden kun 2.
Men man kan alligevel Ride på begge. hæhæ

Dette her klares bedst, hvis man kun har
2 Tænder.
en over og en under.




Nå der er mine trusser.
Jeg kan ikke lide at flyve uden.
det ser dumt ud når klokkerne hvirvler rundt i luften.

1 kommentar:

  1. thorning er overraskende tavs, og det tyder på at hun mangler kommentarer til al den løgn og latin som er lukket ud både før og efter valgkampen. SF prøver at redde "S" men med resultat af vælger frafald da de selv har et problem med sandheden.

    Thoring har begregnet indtægter fra betalingsringen ud fra en skala på 40 kr men det konflikter jo med det at det skulle koste 25 kr og være gratis i weekenden og udenfor trængsel perioden.

    Det betyder at regnestykket kun bliver på 750 millioner og ikke 2 milliarder,

    Hvor fanden vil hun hente resten? det bliver en gyser af format.

    SvarSlet