Sidevisninger i alt

mandag den 25. februar 2013

SØRGELIG NYHED.

Jeg har modtaget dette..

...............................................


Kære Ronaldo,

Jeg kan se du har haft rigtig stor kontakt til Kenny så derfor skriver jeg lige til dig her.
Jeg har lagt den efterfølgende tekst på Kennys blog i en kommentar. Men jeg ved ikke hvordan bloggen virker så jeg tror ikke den når frem til jer alle.

Er du sød at være behjælpelig med det ?

Tak mange gange

Hilsen Helle (juul.helle@gmail.com)



Kære alle her på Kennys blog.

Det gør mig ondt at skulle meddele jer at vi desværre har mistet Kenny her først i februar måned pga. sygdom. Jeg ved hvor meget I alle har betydet for ham gennem flere år.

Jeg håber denne kommer videre til alle (da jeg ikke har brugt denne blog før). Eller at de der ser den vil give beskeden videre. Tak :)

Hilsen Helle 

4 kommentarer:

  1. ronaldo
    jeg troede du ville følge op på mit indlæg
    om gadefejning i Aabenrå, og så finder jeg denne
    skrækkelige besked.

    Jeg tillader mig at kopiere ovenstående ind på min blog, til dem som ikke læser med her.

    SvarSlet
  2. Ja det var jo ikke lige det vi havde regnet med,, godt nok noget Møg.

    Helle har det rigtig skidt - hun føler at det er hendes skyld, fordi hun forlod ham.
    Jeg har ikke spurgt til enkeltheder -- det er for privat.

    ----------

    En anden ting er, Har du hørt noget til frobert, det har jeg også fået forspørgsel om, fra en der savner ham --- der var vist noget om at hans Dame havde kræft.. Det er synd at nogen sådan lukker sig inde, og væk fra alle..

    SvarSlet
  3. Jeg vil ikke starte spekulationer om andre bloggeres privatliv, man er jo ikke journalist
    ved Se og Hor.

    frobert er på min favoritliste, han har også været tavs i lang tid, hvorfor ved jeg ikke
    jeg kan se han har tilføjet link til denkorteavis på sin blog, så der må da ske noget
    en gang imellem.

    SvarSlet
  4. ronaldo
    Jeg har ikke kunnet samle tankerne, siden den sorte dag i går, hvor vi fik meddelelse
    om Kennys alt for tidlige død.

    Du spørger til frobert, på hans forside finder du "om mig - vis hele min profil"
    da kommer du til en side hvor han har link til privat e-mail, det er et forsøg værd
    hvis man vil i kontakt med ham.

    Da jeg startede på blogTV2 i 2007 mødte jeg Villy Christensen, kaldet oravecz, så vidt jeg husker var han på daværende tidspunkt formand for patientforeningen Danmark, hans kone har skrevet en bog om sit kræftforløb, jeg mener de var meget involveret i at hjælpe
    andre i lignende situation.

    Som du er inde på tror jeg også det er galt at lukke sig inde med sin sygdom.

    SvarSlet