Sidevisninger i alt

onsdag den 6. februar 2013


Er der noget at sige til at man bliver lidt skeløjet
tidligt op
morgenkaffe
på prutten
og så afsted til Hospitalet
for at få tjekket om man nu kan regne med at leve et år mere
Der er mange goe sygeplejersker hæhæ
ud og handle, der er også mange goe kassedamer
Så nu sitter jeg  her og er træt som bare faen.




Det skal sgu nok passe.
Som ung var jeg også på Hospitalet
alle sygeplejerskerne var sgu nonner
hva gir.
jeg skulle have fjernet en klase druer i røven
Og ham lægen eller hvad han var.
han brugte sgu da en loddekolbe
det stank da sådan. og de
skøre Nonner stod bare der og gloede mig op i røven.
det er ikke humant. hihi


Ja de er jo oppe i tiden de arabere.
og de fatter nada.
som de siger hernede



Og så lige en opfrisker.
det her dur du ikke til rasse.
hold da helt kæft.
jeg kan lige se hvis du kommer for tæt på en tjørnehæk.



Ja gu er det her da frustrer-ene
så forsæt da for pokker
jeg har en hæksaks 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar