Sidevisninger i alt

tirsdag den 12. februar 2013


Nu skal livet (underlivet) ikke være så surt
så vi starter med lidt gymnastisk e øvelser.
jeg lægger for
eller rettere
jeg lægger mig bag. hæhæhæ




De er tossede de russere.




Jeg har altså kørt Vognmands-kørsel
i flere år. men dette har jeg aldrig været ude for
der er ingen retfærdighed til
i denne usle verden.
Jeg har sgu da osse betalt Vejskat.




Det her må da lige være nowet for Snebamsen. hæhæhæ
Sidde ned hele tiden.




Jeg ville nyde at sætte sådan en op
ude ved vores postkasse-
vores postmand er katolik. hæhæhæ



Tænk at det kan være så
ophidsende at læse et Atlas.




OK OK ingen problemer
Stå lige stille et par timer,
så jeg kan nå at lave en tegning.
for min skyld , kan du stå der hele dagen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar