Sidevisninger i alt

mandag den 11. februar 2013


Han er vist nok langt ude.
Men det er der også temmelig mange
på 24.dk der er. hæhæhæ





Man køber, eller stjæler en Container, et eller andet sted
Indretter den til hygge.
Hvem fanden gider spilde tid på et Træskur, 
der alligevel rådner op.




Hvor er ideèn
Hvem fanden gider skide for åbent vindue.



Og her er en arkitekt, 
som skal have sine skolepenge tilbage.
den er sgu langt ude. hæhæ




Gudskelov findes der andre lande end Danmark
hvor dette kan tillades.



Jeg har lige bestilt en togrejse,
men til hvor aner jeg ikke
og er også ligeglad.
men sød betjening




Nå det var derfor katten 
havde besvær med at skænke kaffen.
det ville jeg også have.


1 kommentar:

  1. Det ligner mig søndag morgen når jeg har hørt
    sidste nyt fra regeringen, da er der ikke meget
    optimisme tilbage.
    Den lille animation minder om et episode med Tom
    og Jerry hvor katten bare bæller kaffe i sig

    Du har ret, den arkitekt kan kun bruges ude på Christiania.

    Smart bil, her får man ikke fingrene i klemme
    i døren, men der skal nok fyres nogle pladesmede.

    Jeg gætter på hende på sidste billede er ballonskipper, hun er sgu da pumpet op så hun snart stiger til vejrs

    SvarSlet