Sidevisninger i alt

onsdag den 3. december 2014

Jeg ser jo at der er mange ude i den store Verden som følger min side..

Uanset om i er danskere eller fra Pågældende Lande. 

Syntes jeg at i skal give jer til kende, ved at skrive et par ord.
Det ligesom højner interessen for at gøre lidt mere.

--------------------------------------------------------------------------

There is a lot of people out there in the big world.
that are following my side here.

I really like to here from you
Why dont you come forward and say something.




Vores udsigt hvor vi boede før. 


Møz Møz



Dansk Landskab
med lidt fantasi



Alm. Dansk Humor

2 kommentarer:

  1. For filan da. Tak for din henvendelse. Nu skal jeg til at finde ud af dette sted. Giv Viv et kys fra mig, altså Laila
    Så skal jeg vælge en hvilken profil jeg kommenterer som. HVAD ER NU DET. Jeg er jo Laila

    SvarSlet
  2. Jamen velkommen .. Du gør det jo lidt svært for mig at finde ud af hvad der er galt med jer to, dameben.- dig kender jeg jo i kød og blod. det gør jeg jo ikke med jetten - Jeg har lært jer begge to at kende på samme måde. og er blevet behandlet godt af jer begge. Så hvad skal jeg så sige til det.--- Gi lige Henning en bajer fra mig, og hvis ( det håber vi ) at i kommer herned igen , så har jeg nogle meget specielle Bøger som jeg meget gerne vil overlade til Dig. så du skal købe lidt extra kiloplads i flyet.

    SvarSlet