Sidevisninger i alt

mandag den 1. december 2014

Det er længe siden, men ikke løgn.
Ja jeg har været fraværende i lang tid. Men nu tror jeg at jeg begynder så småt igen.
Hvis der er nogen der følger mig. så vær venlig at sige til.

Det er da ved at være Jul. er det ikke
Det ser jeg bare ikke ret meget til
her på Gran Canaria.


Enten er det et meget stort træ,
eller en meget lille dame.


Lidt sjov skal der også være plads til


Og det  her må jeg nok nøjes med at tænke mig til

Hilsen Ronaldo




6 kommentarer:

  1. du den side her er sku kompliseret du gamle

    SvarSlet
  2. Det bliver den ikke ved med at være .. og jeg kan gøre den privat, så ikke andre end medlemmer kan se.
    Det ser jo ud til at vi alle skal have et nyt sted.. Det kunne være her... Og du ved jo godt at al begyndelse er besværligt

    SvarSlet
  3. Det er kompliceret, synes jeg, jeg kan ikke fa det til at virke...

    SvarSlet
  4. Jeg kan heller ikke få mit profilbillede på!!!

    SvarSlet
  5. Tak i lige måde Polysl. . Ja denne side skal man lige vænne sig til - men sådan er det jo hver gang. og jeg gider sgu snart ikke skifte mere.
    storekarsten - du skal læse dig frem så kører det bare.

    SvarSlet