Sidevisninger i alt

torsdag den 8. marts 2012


Utroligt at det skulle vare så længe for de røde at finde ud af det.
og os andre ligeså.. at ikke han skammer sig..
Men nu ser jeg jo også at hans club betaler det hele.
derfor var det alligevel noget svineri
bare for at få en Smøg.

Så skal vi lige have de Røde til at betale Helles skat, som hun har snydt for




Og ellers kan vi jo bare vente som vi er blevet vandt til
Så kommer en af dem i fedtefadet.
Som nu denne tosse.
Hvor er hun bare go, og jeg griner.




hæhæhæhæhæhæhæ




Det kalder jeg Høj Moon -ning




Lokum med flot udsigt.
og det har naboen også.



Læg lige mærke til muren indenfor vinduet.

Men ok det er jo også nemmere.





Og vi ENDER hvor vi plejer..

Jeg husker nu ikke lige min mor sådan.

Men jeg husker heller ikke så godt. hæhæh


1 kommentar: