Sidevisninger i alt

lørdag den 3. marts 2012

Det ved vi godt -- vi læser jeres avis hver dag.
Gu er det ej sjovt for hende
Men så er der os andre.

Og vi morer os. hæhæhæ




Ham her, der er straks en anden sag.
Nu tror jeg det rabler for ham.
Vove at påstå, at efter næste valg er de dobbelt så store.
Og så bejler han til Helle, det vil han blive husket for.
Og indse det dog.. ingen kan fjerne hele Bilafgiften
Helt ærlig
Han har fået storhedsvanvid



Det kalder jeg for et udstyr der vil noget
Og jeg er Stenbuk
Gad vide om han også har 4 Nosser.




Ægte Japansk reklame
Så kan man vel være sikker på, 
At hun ikke ligepludselig klapper i. hæhæhæ



Sikkert også Japansk
Tænk stort


Hun kaldes Hæmoriden
Personligt tror jeg ikke hun har nået lykken.


Har i forøvrigt set min Bil indeni.. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar