Sidevisninger i alt

mandag den 12. marts 2012

Jamen så skriver jeg da igen ---- før billeder.
Nogen -ganske få, kan ikke forstå hvorfor jeg bliver ved med at hakke på den åndsvage regering. og hvorfor jeg ikke bare passer mig selv hernede hvor jeg bor..
Det er nemt at svare på.. for det første ligger der en hel del misundelse i at min viv og jeg har turde tage springet, det spring som andre ønsker, men ikke tør tage.


Så er der lige det at vi jo betaler skat hjemme i danmark.. det betyder at vores skattepenge udelukkende går til jer derhjemme.. for selv om vi er folkepensionister. kan vi ikke få nogen form for tilskud. som alle jer derhjemme kan.. vi har heller ikke stemmeret.. det kan i jo så hygge jer over.


Til gengæld spørger jeg så, hvorfor i helvede alle derhjemme har så travlt med at kritiserer andre landes regeringer.. regeringer som i ikke har en skid med at gøre.


Det er Danmark og Danskere i en nøddeskal .. i det henseende vil jeg lige fremhæve den elskede
Jantelov.. hvordan skulle man kunne klare sig uden, alle kan den udenad, og det selv om den aldrig er blevet skrevet ned.


Og når den gang gylle er sagt.. så forsætter jeg med at kritiserer den åndsvage regering i har derhjemme. og som i er så utilfredse med- men intet gør ved.. 


som mange siger -- det er ikke mit bord. --- men vi hygger os hernede i varmen.. og det betaler vi for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar