Sidevisninger i alt

fredag den 25. januar 2013


Jeg syntes bare at dette billede
fortjener at blive vist igen.



Sådan skal den have den
så kan den lære det.




Så kan jeg bedre forstå at VIV
ikke var i sin seng hele natten.



Hvor ska vi hen do.



Denne bagsmæk. er blevet kåret
til Danmarks bedste Damenumse
OK ingen protest herfra..



Her håbes nok på gensidig kontakt
Sømænd og damer



Jeg har da ellers hørt at Nord-Korea
rasler med sablerne
Men mon ikke snarere det deres brynjer her der rasler.
Verdens mest Latterlige Folk.




Jeg ledte efter en Bolværks-matros
men fandt hende her. Og så ledte jeg ikke mere.


3 kommentarer:

  1. Står du også op om natten for at se om lyset er slukket i køleskabet ?

    Det er måske kommende kvindelige Navy Seals der
    hygger sig på stranden

    Ja, nord-koreanere er skøre i bolden, hvis de brækker benene er det på grund af metaltræthed

    nogen siger et godt middel mod vinterdepression
    er at dyrke mere sex, jeg tror hun er ved at lave strækøvelser før det går løs

    SvarSlet
  2. Ja i min alder skal man op af sengen mindst en gang. for at strege den. hæhæ

    Forøvrigt har jeg set at Kenny slår sig løs på nationen..Og EX.bladet reklamere også for hans blogindlæg.. vedr. om Armstrong har været på Månen eller ej.

    Og så er der også en gruppe som prøver at samle alle de gamle fra TV2 bloggen, det skriver han også om.

    ellers -- har vi bedre vejr end jer. i skrivende stund. 23gr -plus altså. hæhæ

    SvarSlet
  3. Underligt at kenny og nationen er på talefod igen, de var da hårde til at slette og blokere hans login

    jeg læste lidt af hans indlæg om månelandingen, jeg er i tvivl om det hele er svindel
    kenny har fundet en video hvor en selvudnævnt ekspert siger at de to astronauter var
    på månen, eksperten påstår bl.a. at i 1969 havde man ikke teknologi til at lave fake-optagelser af de to astronauters færd på månen

    det er ikke længe siden et par raket-ingeniører sendte en primitiv raket op fra Bornholm
    ikke nogen let opgave
    tænk på hvor meget computerkraft der var til stede i 1969 !
    var det muligt at sende en raket med 3 mand til månen, koble et landingsfartøj fra "moderskibet" og bringe to mand ned på månen mens den tredje tager nogle omgange rundt om månen inden landingsfartøjet siger farvel til månestøvet og kobler sig til moderskibet igen, for at flyve hjem til Jorden og komme gennem vores atmosfære uden at brænde op.

    Der er flere NASA billeder hvor jeg ikke synes skyggerne passer sammen med de faktiske
    lysforhold, det siges Richard Nixon talte i telefon med astronauterne fra det Ovale Værelse, findes der originale lydoptagelser af det, hvordan er det med forsinkelse af lyd frem og tilbage fra månen





    SvarSlet