Sidevisninger i alt

tirsdag den 29. januar 2013


Ja man bliver jo gammel
men alligevel.

+++

En dag var det sgu for meget.

+++

Så jeg gik til lægen

+++

Vi starter altid med en gammel dansk.

+++

Nå Sofus sagde lægen,
hvad kan jeg så gøre for dig.

+++

Jo ser du Dowter
Jeg syntes ikke at det går så godt 
Jeg bliver hurtigt træt
og kan næsten ikke røre benene

+++

Efter en Gammel Dansk mere
siger dowteren så

+++

Nu skal du høre Sofus.
Du trænger bare til lidt mere motion

Jeg kender en der kan gå tur med dig.
du skal se, det hjælper nok.

+++

Og det må jeg indrømme
Jeg bruger ikke stok mere
og jeg tager heller ikke nogen piller.

Jeg kan trave efter denne sygeplejerske
hele dagen uden at blive træt.

Så i dag er jeg en glad mand igen.


øhhh



øhhh


øhhh


øhhh




2 kommentarer:

  1. I mit næste liv vil jeg være en trusse."S"

    SvarSlet
  2. hæhæ Tænk på lugten - eller hvis hun glemmer bindet.

    SvarSlet