Sidevisninger i alt

torsdag den 12. december 2013

Først vil jeg sige ---- At hvis folk er snerpede, og ikke kan accepterer noget som helst der ikke står i Biblen ---- så bliv væk, gå forbi, så enkelt er det... Forøvrigt er Biblen ikke så ren som mange tror.. hvorfor er vi ellers blevet så mange på denne lille klode.


Så skinner Solen igen hernede. herligt.



Når en dansk Politiker må sende dette billede
Som værende -Storskrald 
så må jeg også.



Det vidste jeg da ikke
og sikkert heller ikke jer.



Her er der nogen der ikke har snakket sammen
eller også er formanden gået grædende bort.



Dette er et Nasa Billede, der tydeligt fortæller
hvad man har brug at vide
vedr. tidsforskel


Flot lavet, hvis det virkelig er et strudseæg.
og hvem har lavet det.
Ikke Columbus
for han vidste ikke hvor han var.




Nu skal jeg hjælpe dig op ad trappen Skat.



Så plukkes der svampe - eller ?????

1 kommentar:

  1. Er der gået censur i din blog ?

    mange billeder er erstattet af en grim oval med en hvid streg midt i, der er vel ikke patent på de billeder du lægger på bloggen, og folk er advaret på forhånd før de logger ind - jeg troede ikke blogspot blev offer for langskæggede fanatikere og snerpede madammer med knude i nakken.

    SvarSlet