Sidevisninger i alt

fredag den 3. maj 2013


Her troede man lige at S. partiet havde nået bunden.
Fandme om så ikke lige denne Køge Idiot
fører sig frem igen.
aldrig så snart er han taget til nåde af Helle,
før han kvajer sig..
Det er topmålt idioti at fremkomme 
med sådan en beskyldning
UDEN BEVISER.
det viser at han ikke er politiker,
men kun en -SNOTHVALP.


Men hvis dette er fremtidens
Politikvinde.
så melder jeg mig frivilligt
til en anholdelse hæhæ



Her er jo også damer tilstede.
En rose til dem.



Og hende her er til Mogens
der som sædvanligt,
ikke har fået gjort rent.



Tjahh hvad skal man sige
det er lige som at se sig selv.



Jeg vil i denne anledning
ønske  alle
en glædelig Jul
nej jeg mente Hjul.



Med hensyn til Snebamsen
har jeg min mistanke.
han bruger for megen tid i skoven.






3 kommentarer:

  1. Jeg er ked af at ødelægge din dag, men det var beviseligt folk fra anti-facistisk-aktion (AFA)
    som Enhedslisten har et tæt samarbejde med,
    der saboterede flere 1.maj møder.

    Det lyder bare noget hult når S + SF kommer med følgende pressemeddelelse:
    “Vi vil gerne diskutere politik. Men vi anerkender ikke vold og andre antidemokratiske midler. Derfor udtrykker vi klar utilfredshed med de antidemokratiske aktivisters metoder med at tage vores kampdag til gidsel i en udemokratisk proces og med udemokratiske midler. … Det gavner Danmark, at venstrefløjen kan stå stærkt samlet. Det kan vi bare ikke, når den yderste venstrefløj ikke anerkender demokrati, forsamlingsfrihed, ytringsfrihed og holdningsfrihed. …"

    Jeg synes S + SF tromler hen over befolkningen,
    i bedste anti-demokratisk stil, andre end mig
    beskylder dem for at bruge ufine metoder.

    SvarSlet
  2. OK. Men da jeg havde lavet mit indlæg -- var det ikke fremkommet i nyhederne.
    Jeg tror på hvad du siger.. for du har sgu mere forstand.

    At så lige Sass L. skulle komme med den udtalelse. syntes jeg er meget dumt.. Han er på vej tilbage i politik. og så skal han ikke fremfuse på den måde.

    Derudover.. hygger jeg mig over at de fik alt ødelagt -- de har sgu fortjent det hvis nogen har.

    SvarSlet
  3. hej
    Der er en strøm af nyheder hele tiden, og som du siger kan der ske noget nyt 5 minutter
    efter man har postet et indlæg.

    De store aviser bringer det de synes passer til deres politiske overbevisning,
    så er der bloggere og journalister der graver dybere, og kommer med ganske andre oplysninger, fx hvordan venstrefløjen arbejder i det skjulte med registrering af modstandere og voldelige moddemonstrationer.

    Det er de fakta jeg gerne vil være med til at sprede, vi har brug for den fri presse
    og vi må ikke give afkald på ytringsfriheden, den er der desværre flere og flere der prøver at begrænse.

    SvarSlet