Sidevisninger i alt

torsdag den 18. april 2013


                                              Jamen Sofia er da en dejlig dame
Hun er jo ikke død endnu.                                                             
             



Igår snakkede jeg om at købe Motorcykel
Det gør jeg nu ikke.
jeg syntes jeg er for gammel



Men se lige engang. sådan en fyr
kan jeg købe hernede uden at have kort til MC.
Den er på 125cc og jeg må køre den 
på mit alm. kørekort.
ingen prøve til noget som helst.
pris ca, 15.000.00 kr. på gaden
jeg må sige det frister.




Og så er der lige klokkeværket til syvsoveren
Vil du ha fred efter ringetone,
skal du fange propellen
og sætte den på plads.




Og hvis du tror at du har et lortejob.
Så se lige her. hæhæhæ



rasse, er ikke meget for at fortælle
hvordan han behandler sin kone
men det er noget med kort snor. hæhæhæ



Mogens har stadigvæk ikke fået
gjort rent.
så hun kommer lige en gang til hæhæ.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar