Sidevisninger i alt

torsdag den 2. august 2012

Dav Dav -- Hilsen Fra Gran Canaria.
Nu er her jo hjemlige pligter der kalder. mere end jeg plejer at have. nemlig, det er en Have. og en tagteresse. og den slags tager tid, især når man er ny-ind-flyttet. 
Og derfor er det ikke blevet til så meget skriveri. 
Nå men , hvad vi ikke vidste, da vi flyttede ind, det var at her var en Havemand. næh der var hele 5, i området. her er jo mange huse.


Men det passede ikke de herrer, at jeg havde et helt flyttelæs. nærmere 80 kasser med ejendele, stablet op på vores teresse, de kunne ikke komme til sagde de.. og jeg sagde til dem at græsplænen, var altså det grønne område. og teressen var der hvor der var fliser . det kunne de ikke finde ud af. og jeg kunne ikke sådan lige flytte 80 kasser , indendørs. Så da græsset var blevet ca. 40 cm. højt. gik jeg i gang med en hæksaks. derefter blev en kant-klipper indkøbt. og nu har jeg en lækker lille Bosch el-klipper. Og de såkaldte havemænd blev fyret. jeg skal sgu nok selv bestemme hvornår min plæne skal klippes. og det hedder ikke 40 cm. derefter har vi ikke set noget til hinanden.. Jeg har forment dem adgang til min have.





Der snakkes om grådige MYG. hvis det er denne her slags, 
så har vi ikke set noget til dem.
Gudskelov.


Dette FJOLS, burde være den sidste til at sige
hvem der har begået fejl-
jeg håber ikke vi nogensinde ser hende igen som minister.



Ja som mange andre steder, er Spanierne også plagede,
men lige hvad telefoni angår. betyder det ikke noget.
jeg har aldrig hørt nogen snakke så højt som spanierne, eller ihvertfald
Canarierne. de råber så højt så modtageren slet ikke har brug for en telefon.




Jeg elsker --MUSLIMER.
for så er der så mange flere grissebasser til os andre.
de tosser aner ikke hvad der er godt.




Hvem hun er ??????
Det er bare Nabokonen, der er ude med forretningen.
mærkeligt nok, så bliver jeg altid holdt inde.
satans osse. hæhæhæ




Ingen kommentarer:

Send en kommentar