Sidevisninger i alt

onsdag den 21. december 2011

Nye Tider

Ting er, eller kan være besværlige..
Udover denne nye blogside.. er jeg også ved at skifte  telefonselskab, da det gamle forsøgte at røvrende mig, ligesom TDC gør derhjemme..
Det var ikke planlagt til lige nu. for det er et åndsvagt tidspunkt. Fødselsdag i morgen og så kommer Jul. Jeg havde hellere ventet til Januar.
Så jeg er efter et par dage først kommet på nettet nu. Og det er helvedes langsomt.. men alting tager sin tid hernede.. >Manàna siger de. ja det skal jeg sgu love for.


Fohåbentlig bliver det bedre -- 



Går det galt --- trækker jeg pinden. 
Glædelig Jul allesammen.
hvis jeg forsvinder forinden.

2 kommentarer:

  1. I går tog det mig 20min. at køre 1 kilometer
    forbi Kolding Storcenter, folk går simpethen amok i juleindkøb, og så bilder regeringen os ind at der er alt for mange fattige danskere !

    Jo det går godt i lille Danmark, nu har 1750
    statsløse palæstinensere, hvoraf en del dybt kriminelle fået dansk statsborgerskab.

    SvarSlet
  2. Kære Blogven Ronaldo.

    Ønsker dig en-

    Rigtig Glædelig Jul samt en Godt Nytår 2012

    mvh.
    frober

    SvarSlet